JUBILEUMKOOR ZUIDHORN voor iedereen die van zingen houdt!

Altijd al willen zingen?

Kom dan op donderdagavond naar de Gasthorn in Zuidhorn en zing mee met het Jubileumkoor. Ons gemengde koor zingt vierstemmig, het repertoire is breed, de gemiddelde leeftijd hoog (dus die mag wat lager), maar er is geen leeftijdsbeperking. Schroom niet om eens te onderzoeken of het iets voor jou is; de eerste vier repetities zijn gratis, kennis van het notenschrift is handig, maar geen vereiste. Dirigent en pianist zijn uiterst behulpzaam bij het aanleren van de stukken. Zingen is gezond, je wordt er vrolijk van, het koor is gezellig en de kosten zijn laag!

We starten nazomer 2023 op 31 augustus, van 19.45 tot 22.00 uur. Meld svp even aan de secretaris dat je komt meezingen, dan leggen wij een oefenmap klaar.
Tel. 06 45674796 www.jubileumkoor.nl

Zie en hoor: Film 'Gabriellas sång'